[Pardus-kullanicilari] "su" komutunu nasýl düzenleyebilirim ?

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
1 Kas 2007 Per 00:22:58 EET

Cevap için teşekkürler ancak tam olarak anlayamadım anlatmak istediginizi.
Sizin dediginiz sekilde sadece "su" komutunun ismini degistiriyoruz /bin
dizininde. Benim istedigim sey ise, isimde herhangi bir degisiklik yapmadan
su' nun kodu icerisine klavyeden bir parola girdisi almak yerine,
çalıştırılabilir dosyayı çalıştırmasıdır. Sizin anlatmış olduğunuz şekilde
nasıl yapılabilecegini de kavrayamadım üzgünüm, tekrar anlatırsanız
sevinirim.
Teşekkür ederim. İyi geceler

31.10.2007 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış: