[Pardus-kullanicilari] Son guncellemeyle ilgi soru

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
31 Mayıs 2007 Per 23:09:11 EEST

Peki apache yapılandırmasında (00_vhost_default.conf dosyasında olması
gereken) DocumentRoot değişkeni nereyi gösteriyor?
/var/www/localhost/... mı (varsayılan), yoksa kendi ayarladığınız bir
dizin mi? Eğer birincisi ise, güncelleme sizin index.html dosyasınızın
veya ayarlarınızın üzerine yazmış olabilir, eğer ikincisi ise
DocumentRoot değişkenini varsayılan haline getirmiş olabilir. Aslında
iki durumda da bu bir hata, ama siz durumun hangisi olduğunu bir
kontrol edin derim.

31.05.2007 tarihinde Ahmet KAMACI <ahmet.kamaci at neziroglu.com.tr> yazmış: