[Pardus-kullanicilari] Server Sürümü

Umut D. linuxlist at gmail.com
31 Mayıs 2007 Per 21:26:24 EEST

Sadece programlar değil, kernel seviyesinde de değişiklikler olması
gerekiyor. Örneğin her tür ses kartını veya adsl modemi tanımaya çalışacak
modüler bir kernel bir sunucuda olsa olsa kaynak israfı olur.

Bir de pardusa özgü yönetim araçları ile süslenmediği sürece sadece linux
sunucu olacaktır.

Active Directory benzeri (ötesi), pardus masaüstü bilgisayarları merkezi
olarak yönetebilecek akıllı bir sunucu mimarisi bekliyoruz.

Saygılar...

Sunucu sürümünde masaüstünde olması beklenen pek çok programın olmaması