[Pardus-kullanicilari] Type the name of the command Interpreter ???

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
31 Mayıs 2007 Per 16:58:28 EEST

Olgun Bey,

anladigim kadari ile, hem windows 98'i hem de pardus'u ayni yere kurmaya
calismissiniz. Bunlar icin 2 ayri partition yaratin. Onerim:

Windows 98, 1. partition, tip: primary, durum:aktif
Pardus, 2. partition, Tip: extended icinde logical veya dogrudan primary
farketmez

Pardus'a 5 yetse de en az 10G yer ayirin.

Lutfen once dokumanlarin hepsini okuyun.

Emre