[Pardus-kullanicilari] Type the name of the command Interpreter ???

Ergin Altintas ealtintas at gmail.com
31 Mayıs 2007 Per 15:47:00 EEST

olgun sadık yazmış:
> Yeni bir pardus kullanıcısıyım. Bilgisayarımı 1 saatliğine kapadım ve
> açtığımda şöyle bir uyarıyla karşılaştım. Siyah bir dos ekranı ;
>
> *Starting Windows 98*
> *Type the name of the Command Interpreter (e.g C:\ WINDOWS\COMMAND.COM)*
> *A>
> *
> Dün de aynı sorunla karşılaşmıştım ve pardusu aynı alanı
> biçimlendirerek tekrar kurmak zorunda kaldım. En kısa zamanda yardımcı
> olursanız sevinirim. Çünkü tam da meslek lisesinde öğrencilerime
> Pardusu anlatıp övmek üzereyken bu sorunla karşılaştım. Saygılar
Bilgisayarınızın markası ve modeli nedir? Hangi yılda almıştınız?
Bilgisayarınızda Pardus'tan başka işletim sistemi kurulu mu?
Bilgisayarınızla beraber kurtarma CD si gelmişmiydi? Daha önce hiç
kurtarma işlemi uygulamışmıydınız?

Eğer bilgisayarınızda windows 98 kurulu değildiyse veya kurulu
olduğundan sizin haberiniz yoksa, aşağıdakiler geçerli olabilir:

Bazı markalar bilgisayarların windows (genelde XP) işletim sistemine
birşey olduğunda kolayca yeniden kurulabilmesini sağlayan özel bir bölüm
(partition) oluşturuyorlar. Bir ihtmal sizin sisteminiz bu bölümden boot
etmeye çalışıyo olabilir. Sanırım bütün bölümleri silmeyi başarıp
pardusu yeniden kurarsanız sorun kalmayacaktır.

Kolaylıklar,
--
http://www.yapay-zeka.org
http://www.ergin.altintas.org