[Pardus-kullanicilari] Windows altında indirdiğim program setuplar işime yaramaz mı

olgun sadık sadikolgun at gmail.com
31 Mayıs 2007 Per 15:07:26 EEST

Yeni bir pardus kullanıcısıyım. Bilgisayarımı 1 saatliğine kapadım ve
açtığımda şöyle bir uyarıyla karşılaştım. Siyah bir dos ekranı ;

*Starting Windows 98*
*Type the name of the Command Interpreter (e.g C:\ WINDOWS\COMMAND.COM)*
*A>
*
Dün de aynı sorunla karşılaşmıştım ve pardusu aynı alanı biçimlendirerek
tekrar kurmak zorunda kaldım. En kısa zamanda yardımcı olursanız sevinirim.
Çünkü tam da meslek lisesinde öğrencilerime Pardusu anlatıp övmek üzereyken
bu sorunla karşılaştım. Saygılar