[Pardus-kullanicilari] Windows altında indirdiğim program setuplar işime yaramaz mı

Atilla Aydogdu atilla.aydogdu at gmail.com
31 Mayıs 2007 Per 12:54:15 EEST

Merhaba,

Listelerde bu tarz yakınmaların olması normaldir. İnsanlar alışageldikleri
şeyleri arar.
Kendi yapısına göre tercih aşamasında tabii ki kıyaslamalar yapacaktır.
Bunları yapabilmesi içnde karıştırıp öğrenmesi gerekir.
Bir şey'in kullanılmasına yaklaşımlar farklı farklı olabilir. Kimi çok
meraklıdır orasında ne var nasıl olur buna göre kullanır.
Kimisi de ayrıntılarla uğraşmak iştemez. Sonuca biran önce ulaşmak ister.
Programcılıktan misal vermek gerekirse birisi kodları satır satır yazar,
kendisinin kütüphanelerinı yapar. Kimisi de Akış diyagramlarını hazırlar ve
kodu programa yazdırır (UML de olduğu gibi).
Bu arada hakikati söylemek gerekirse bir şeyi övmek için diğerini de haksız
yere kötülememek gerekir. Microsoft öyle laleddain bir sistem değil.
Borlandın yazılımları da öyle. Bunlar ticari kuruluşlardır. Elbetteki
ürünleri için bir ücret isteyecektir. Ücret vermek istemiyorsanız
kullanmazsınız olur biter. Linux tada ticari kuruluşlar vardır. Redhat,
Mandriva, SuSe vb.  Bunlarda ücret taleb ederler.

Selamlar.

31.05.2007 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış: