[Pardus-kullanicilari] PHP hk

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
31 Mayýs 2007 Per 10:52:36 EEST

Hayrullah bey, eski mailleri sildiğim için aslında ne yapmak istediğinizi tam olarak anlamadım. Aşağıdaki adreste  FoxServ adında bir program var. Windows ve Linux makinelere PHP, Apache, MySQL, MyPHPAdmin ,Zend Optimizer ve Python kurmanıza yardımcı olan bir program. Amacınız buysa belki işe yarayabilir.
  http://www.phpbul.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=26
Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> wrote:
  On Wednesday 30 May 2007 20:14:45 Hayrullah COÅžKUN wrote:
> Onları denedim onlar bir şey vermiyor.teşekkür edeirm.

Öyleyse mod_php paketinin yüklü olup olmadığını bir kontrol edin. Normal php
kurulum dizini, eğer yanlış hatırlamıyorsam /etc/php olsa gerek...