[Pardus-kullanicilari] Windows altında indirdiğim program setuplar işime yaramaz mı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
31 Mayıs 2007 Per 10:23:36 EEST

Arkadaşım
Download ederek indirdiğiniz jpg resmi duvar kağıdı olarak iki şekilde
döşemeniz mümkün 1-jpg dosyasına maus ile sağ tıklayıp açılan
penceredeEylemler->set as Backgrund-> ortalanmış seçeneği
ile 2-Home (masa üstü) penceresini aç görünüm sekmesi ardından gizli
dosyalar seçeneğini tıkla açılan tabloda kde çift tıkla açılan tabloda share
dosyasına çift tıkla karşında walpaper dosyası buna çift tıkladığında tüm
duvar kağıtlarını grünce indirmiş olduğun jpg resim dosyasını fare ile taşı
bırak geri geri işaretleri ile ve gizli dosyalar seçeneğini tıkla kapat
şimdi Duvar kağıdı Döşemek istediğinde Tasma ->Görünüm ve temalar ->arka
plan üzerinden duvar kağıtlarına bakarsanız sizin jpg resminiz orada ve
kalıcı.Gelelim Amatörlüğe bu listeye dahil birçok kişi bende dahil amatörüz
.Kendim için söylersem birbuçuk sene önce linux tabanlı işletim sistemlerini
kullanmaya Pardus ile başladım ilk versiyon şimdi kullandığımız Pardus dan
biraz daha zordu (Tasma-Pisi-Çomar-Package Manager) bu günkü erginliğine
ulaşmamış,birçok şeyi konsoldan yapmak gerekiyordu.Tabi buna depoda mevcut
olmayan proramları indirip manuel kurulumu dahil.Yanlış hatırlamıyorsam
sözünü ettiğiniz programların  linux versiyonları mevcut,kullanımı ufak
farklarla winxp ye kurduklarınıla hemen hemen aynı.Kaldıki wine emülatörü
ile bu programları wine emülatörü ile kurabilirsiniz yanlış hatırlamıyorsam
BYTE dergisi demo AutoCad verdiğinde wine üzerinden nasıl kuruluyor merakımı
gidermek için kurmuş kullanmasından bihaber olduğum için bayağı uğraşıp bir
masanın üç boyutlu şeklini çizene kadar üç gün uğraşmıştım.Gençsiniz kavram
kuvvetiniz biz emekliye ayrılan beyinlerin yanında 2-3 kat daha hızlı biraz
sabır ve merak herşeyin üstesinden gelir.Yine kendi açımdan baktığımda winxp
de ne kadar rahat bilgisayarımı kullanıyorsam aynı rahatlıkla Pardus u da
kullanıyorum.Tek zor gelen merakla kurduğum diğer linux versiyonlarından
debian tabanlı olanların konsolda komut girerken bazı farkların
oluşu.Kolaygelsin iyi çalışmalar
indforceenergy at gmail.com <windforceenergy at gmail.com> yazmış: