[Pardus-kullanicilari] Ses Kartı Sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
30 Mayıs 2007 Çar 23:24:48 EEST

2007/5/30, Surhay Süren <surhay at ajiba.com>:

> Kıymetli Dostlar,

merhaba,

Son güncellemeden sonra ses kartı sorunu oluştu. Açılışta ek resimdeki
> mesajı
> veriyor. Sanki herşey normal gibi çalışıyor. Sorunu ancak Skype 'da
> keşfettim. Mic. kullanmak isteyince karşı taraf sesimi alamıyor. Mic den
> kendi sesimi duyuyorum. Krec ile de mic. dan kayıt yapamıyorum. (Skype
> daha
> önce sorunsuz çalışıyordu.)
>

> Şimdiden Teşekkürler
>
> Surhay Süren

> Bus 007 Device 002: ID 05a9:4519 OmniVision Technologies, Inc.

bu galiba webcam oluyor. onun üzerindeki mikronun ses kartı olarak
algılanması gibi bir durum var.
zaten kmix ayarlarına baktığınızda da göreceksiniz.

en kısa yoldan /etc/hotplug/blacklist dosyasına snd-usb-audio satırını
ekleyin (root hakları gerektirir)
ve sisteminizi yeniden başlatın sorun hallolacaktır.

kolay gelsin...