[Pardus-kullanicilari] uygulamalarin gorunmesi

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
30 Mayıs 2007 Çar 15:20:18 EEST

On Wednesday 30 May 2007 14:53:40 botan wrote:
> pardus'umu kapatip, yeniden baslatinca dediginiz menu araciligiyla "gorev
> cubugu"nu eklemeyi becererek "ustun bir basari" gostermis oldumsa da, bu
> kez icini dolduramiyorum (acik programlar gorunmuyor)? Kem! Küm!

Panel kilidini kapatmadan (veya kapattıysanız tekrar açarak) panele sağ
tıklayıp "Paneli yapılandır..."a girin. Soldan "Görev çubuğu"nu seçin, şimdi
sağdan "Sadece simge halindeyi pencereleri göster"in solundaki kutunun içini
(gerekiyorsa tıklayarak) boşaltın. Sonra Tamam düğmesine basın. Geçmiş olsun.