[Pardus-kullanicilari] Nerolinux3 Pisi paketi...

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
30 Mayıs 2007 Çar 02:29:19 EEST

Selam Arkadaslar,

Gelistiricilerimizin de pazar gunu bile olsa irc'deki yardimlari ile,
nerolinux3'un pisi paketini yaptim. Esasen paketin tek yaptigi bir
.tar.gz'yi kok'e acmak, gerektiginde de silmek. Kendi sistemimde denedim,
calisiyor gibi.

Nero, CD/DVD vs. yazma programlari ureten bir sirket, genelde Nero Burning
ROM urununden Windows'dan tanidik gelebilir. Bu yeni Nerolinux3 surumu, Nero
6 benzeri bir grafik arabirime sahip. Bence guzel. Tam fonksiyonlari
kullanmak icin lisans satin almaniz gerekiyor pek tabii ki.

Eger denemek isteyen olursa, su adresten indirilebilir:
http://rapidshare.com/files/34149250/nerolinux-3.0.0-1.pisi

Program demo modunda bir sure tam fonksiyon kullanilabiliyor, sonra silinip
tekrar kurulursa ne olur bilmiyorum.

Paket yeterince test edilmemistir (sadece kendi sistemimde denedim),
sisteminize verebilecegi herhangi bir zarara karsi hazirlikli olun :)

Emre