[Pardus-kullanicilari] disk klonlama

Mehmet Selim İmre selimimre at gmail.com
30 Mayıs 2007 Çar 00:24:12 EEST

Acronis True Image (9 veya 10'uncu versiyon) gayet güzel her türlü partişını
tanıo ve image alabilio. Hatta (tam nasıl oldğunu hatırlamıyorum ama) MBR de
kopyalayabiliosun. Ben XP ve Pardus'lu sistemimi bu şekilde devamlı
yedekliyorum hatta amatör bi kullanıcı olarak bi kaç kere Pardus'u
bozduğumda gayet güzel de recover ettim :)