[Pardus-kullanicilari] Intel(R) PRO/Wireless Pardus Driveri

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
30 Mayıs 2007 Çar 00:04:00 EEST

On Tue, 29 May 2007 20:23:14 +0300
"eray kaplan" <eraykaplan at gmail.com> wrote:

> Selamlar;
>
> Pardus2007 kullanıyorum. Daha doğrusu bu işletim sistemini kurdum
> ancak Kablosuz Ağa bağlanamadığımdan pek kullanamadım. Ancak şiddetle
> Pardus kullanmak istiyorum.

 Şiddete gerek yok :)

> Bu sebeple
> (Intel(R) PRO/Wireless 3945ABG Network Connection) denen şeyin pardus
> tarafından tanınması gerekiyor, sanırım. Kısacası;
>

> *"Intel(R) PRO/Wireless 3945ABG Network Connection" denen şeyi
> Pardus2007'ye tanıtmam için gereken driver veya adı her neyse nerden
> bulabilirim.*

 Hiç bir şey yapmanıza gerek yok, otomatik olarak sürücü hazır ve
çalışıyor olmalı. Yapılandırma merkezi -> Internet ve Yerel Ağ -> Ağ
yöneticisi ile istediğiniz ayarı yapıp kullanabilirsiniz.

 Tabi ağ bağlantısını açma kapama tuşunun (donanım üzerinde olan) açık
halde olması gerekiyor.