[Pardus-kullanicilari] bankacılık işlemleri

tarkan tzincirci at yahoo.com
29 Mayıs 2007 Sal 00:26:30 EEST

* Recep KIRMIZI wrote, On 05/28/2007 06:27 PM:
> Bankalara e-posta atıp linux ya da firefox propagandası yapmanın bir gereği
> olmadığını düşünüyorum. Çünkü linux ve firefox'un buna ihtiyacı yok. Onlar
> sayfalarını w3 standartlarına uygun yapsınlar yeterli olur. Şuna göre buna
> göre yapmanın bir anlamı yok.

W3 standardını okuyup da bankacılık sitesi hazırlayan tek bir kurum
olduğunu sanmıyorum. Pek çoğu Macromedia kullanıp Flash ağırlıklı bir
şey hazırlıyor, sonra IE ile deneyip test ediyor. Eğer biraz sağduyulu
ise Firefox ile de deneyip düzeltiyor. Ancak hala YKB'de bu sağduyuyu
görmüş değilim. YKB yıllardır IE ve Netscape ile uyumlu olduğunu iddia
eder, ancak gerek Netscape gerek Firefox ile doğru düzgün çalıştığına
şahit olmadım. Opera ile biraz daha iyi, ancak Bilgisayara Kaydet
butonları hiçbir şekilde çalışmıyor.