[Pardus-kullanicilari] FW: Listede arama yapılmıyor.selam ve yardım laptop webcam driver

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
28 Mayıs 2007 Pzt 13:25:11 EEST

2007/5/28, mehmet çoksevim <m_coksevim at hotmail.com>:

> özür diliyorum komutu az önce yanlış  yazmışım
> @FelisChaus ~ $ /usr/sbin/lsusb
>
> Bus 001 Device 003: ID 174f:a311 *<---------------------webcam bu*
> Bus 001 Device 001: ID 0000:0000
> Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
> Bus 002 Device 002: ID 046d:c016 Logitech, Inc. M-UV69a Optical Wheel
> Mouse
> Bus 002 Device 003: ID 0b05:1712 ASUSTek Computer, Inc.

bende de aynı kamera var (ASUS A6VM notebook üzerine entegre). bu kamera
için paket yöneticisinden
*syntekdriver* paketini kurmanız yeterli. amsn programı ile düzgün
çalışıyor. kopete ile sorunlar var halen...

> GodOfHack at FelisChaus ~ $ /usr/sbin/lspci
> 00:05.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation C51 PCI Express
Bridge (rev a2)

bu da ekran kartınız. yani nvidia sürücülerini kurmanız gerekiyor.
detaylı bilgi burada<http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:NVidia_S%25C3%25BCr%25C3%25BCc%25C3%25BC_Kurulumu>

daha önce dediğim gibi ekran kartı sürücüleri kurulu olduktan sonra
oyunlarla sorununuz olmayacaktır.

kolay gelsin...