[Pardus-kullanicilari] Başlangıçta Chmod

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
27 Mayıs 2007 Paz 17:42:42 EEST

Bu program nedir merak ettim, neden /dev/video nun hak ayarlariyla
ilgileniyor ki?

Sorunuza yanit olarak sunu yapin:

/etc/conf.d/local.start

dosyasi icine,

chmod 666 /dev/video0

yazin ve kaydedin. Bu local.start dosyasi acilista servisler calisirken
calistiriliyor, root olarak is yapiyor o yuzden sudo gerek yok.

Emre