[Pardus-kullanicilari] güncelleme (Felis chaus) yapamıyorum

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
27 Mayıs 2007 Paz 16:01:55 EEST

mail i daha önce pardusdan şimdi windwosdan mı attınız. yoksa tüm
maillerinizi windows dan mı attınız.
pardus un internet erişimi hangi durumda.
verilen adresleri firefoz veya knqueror un adres satırına yazıp enter tusuna
basarsanız bir uarı ile acılan sayfa karşınıza gelir.
XML Ayrıştırma Hatası:..
boyle bir sonuç geliyor mu??

herhangi bir konsolu acın ve
wget http://paketler.pardus.org.tr/contrib-2007/pisi-index.xml.bz2

komutunu girin cıktı aşağıdaki  gibi olması gerekli.
pardus at ramazanakin ~ $ wget
http://paketler.pardus.org.tr/contrib-2007/pisi-index.xml.bz2
--15:34:57--  http://paketler.pardus.org.tr/contrib-2007/pisi-index.xml.bz2
           => `pisi-index.xml.bz2'
paketler.pardus.org.tr çözümleniyor... 193.140.100.215
paketler.pardus.org.tr[193.140.100.215]:80 bağlanılıyor... bağlantı kuruldu.
HTTP isteği gönderildi, yanıt bekleniyor... 200 OK
Uzunluk: 104.350 (102K) [application/xml]

100%[===============================================================================================================>]
104.350       39.55K/s

15:35:01 (39.47 KB/s) - `pisi-index.xml.bz2' kaydedildi [104350/104350

dosya indirmede herhangi bir sorun cıkıyorsa pisi ile ilgili değil internet
bağlantınızla ilgili sorun var demektir.
yine consolda internetinizi kontrol için
ping www.google.com
komutnu verin cıktı aşağıdaki gibi cıktı alımıyorsanız internet bağlantınız
yok demektir.
pardus at ramazanakin ~ $ ping www.google.com
PING www.l.google.com (66.249.93.99) 56(84) bytes of data.
64 bytes from ug-in-f99.google.com (66.249.93.99): icmp_seq=1 ttl=237
time=495 ms
64 bytes from ug-in-f99.google.com (66.249.93.99): icmp_seq=2 ttl=237
time=495 ms

sisteminizdeki sorunu saptayabilmek için sizden yanıt veya yanıtlarınız
bekliyoruz.

kolay gelsin.
27.05.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: