[Pardus-kullanicilari] Listede arama yapılmıyor.selam ve yardım laptop webcam driver

selim ok selimok at gmail.com
27 Mayıs 2007 Paz 02:56:01 EEST

27.05.2007 tarihinde mehmet çoksevim <m_coksevim at hotmail.com> yazmış:

> son olarakta bugünlük bu kadar yeter KDE masaüstü duvar kağıtlarını falan güncellerken, yeni bir duvar kağıdı al dediğimde....
>
> "kullanılabilir bir vekil sunucu yapılandırma dosyası bulunamadı" diye bi hata veriyor...

Normalde vekil sunucu ayarları (proxy) yapmanız gerekiyor mu
tarayıcılarınızda vs.?
Örneğin konqueror'u açıp herhangi bir siteye girebiliyor musunuz?
Eğer proxy ayarları yapmanız gerekiyorsa Tasma > Internet ve Yerel Ag>
Vekil Sunucu Ayarlarına girip gerekli değişiklikleri yapabilirsiniz.

İyi çalışmalar,
Selim