[Pardus-kullanicilari] Thunderbird 'de mesaja alt bilgi ekleme

erhan onursendag at gmail.com
27 Mayıs 2007 Paz 01:21:32 EEST

Selamlar

Ilk once eklemek istedigin imzayı notpad tarzı bir programda yazıp text
dosya olarak kaydet..

Duzenle kısmından posta ve haber gruplarına tıklıyorsun sonrada sol
bolmeden imzayı ekliyecegin email hesabına tıklıyorsun yani hesap
isminin tam uzerine tıkla...

pencerenin sag tarafına bakarsan orada imza sec var.. Orada yazdıgın
text dosyayı veriyorsun ... bu kadar..

Selamlar..