[Pardus-kullanicilari] RE: Listede arama yapılmıyor.selam ve yardım laptop webcam driver

mehmet çoksevim m_coksevim at hotmail.com
27 Mayıs 2007 Paz 01:33:02 EEST

Sevgili dostlar öncelikle merhabalar pardus VAŞAK tek kelime ile müthiş...

benim sorunum ASUS A6M turion 64X2 1600Mhz işlemcili bi bilgisayara sahibim.... pardusun kurulma ve güncellenmeleri esnasında oldukça ilginç sorunlarla karşılaştım....

mesela şu anda sistem açılırken 4 adet seçenek geliyor boot açılışında bunu her seferinde aynı noktaya yapsada her güncellemeden sonra oraya bi tane seçenek gelmese , bu mümkünmüdür???

ikinici laptop üzerindeki entegre kamerayı kullanamıyorum...galiba driver sorunu yaşıyorum...

üniversite lojmanlarında kalıyorum ve yanlış bilmiyorsam ulak.net i kullanıyor burası direk tübitak yada odtü ikisinden birine bağlı olmamız lazım... oyun kalsörünü komple indirdim ve güncelledim amaoyunların bazıları çalışmıyor bu ekran kartı ile ilgili bir sorun mu??? başka bişey mi...

son olarakta bugünlük bu kadar yeter KDE masaüstü duvar kağıtlarını falan güncellerken, yeni bir duvar kağıdı al dediğimde....

"kullanılabilir bir vekil sunucu yapılandırma dosyası bulunamadı" diye bi hata veriyor...

şimdiden teşekkür ediyor.... hatta msn adreslerini iletişimi koparmamak adına bekliyorum....

kolaylık dileklerimle....
Download Messenger. Start an i’m conversation. Support a cause. Join now.
http://im.live.com/messenger/im/home/?source=TAGWL_MAY07