[Pardus-kullanicilari] kurulum

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
26 Mayıs 2007 Cmt 18:22:14 EEST

Arkadaşım
Winxp kurulum cd sini takararak kurulumda diski bölümleyip c bölümüne winxp
yi kur. Daha sonra Pardus Cd si ile kuruluma başla eğer kalan bölümün
tamamına pardus kurmak istiyorsnız devam edin eğer yeni bir boş bölüm daha
oluşturmak istiyorsanız elle bölümleme tercihi ile devam et boş olan diskte
kaç Gb lık bölüm istiyorsanız pardusu7 bu bölüme kur daha sonra bu boş
bölümü Pardusda GParted veya winxp sistem disk bölümü yaratarak
kullanabilirsiniz.Pardus kurulumunun sonunda Grubu MBR a kurma seçeneği ile
bitirirseniz hem winxp hemde pardus grubu oluşturulur ve sisteminizi
açtığınızda grub dan hangi sistemi seçerseniz o açılır.Bu arada kurulumdan
sonra güncellemeleri ihmal etmemenizi öneririm.Kolay gelsin

26.05.2007 tarihinde poman34 <poman34 at mynet.com> yazmış: