[Pardus-kullanicilari] kurulumsonrası hatalar

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
26 Mayıs 2007 Cmt 16:53:52 EEST

On Sat, 26 May 2007 16:30:40 +0300 (EEST)
"poman34" <poman34 at mynet.com> demişki:

> kolaygelsin benim sorunum
> windows kurulu hardiksime (c,dşeklinde idi) pardus kurdum
> kurulumda belirtildiği gibi yapıp otomatıik değil manuel olanı seçtim
> (bu arad bizim hardiks tek parça gözüküyordu)
> burad pardusa 5000 mb bir yer verip devam ettim

Korkarım burada bir hata yapmışsınız. Buraya kadar geldiğinizde hala diski tek parça olarak görüyor idiyseniz mevcut bölümü silip Pardus için yeni bir bölüm oluşturmuşsunuz demektir. Bu da Windows bölümünün geri döndürülemez bir şekilde silinmesine yol açmıştır.

Doğru olan yöntem; Pardus yüklemeye başlamadan evvel Windows'a zarar vermeden Pardus için yeterli bir yer açmak idi.

İyi günler.