[Pardus-kullanicilari] kurulum için disk bulunamadı!

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
25 Mayıs 2007 Cum 02:30:03 EEST

Merhaba Gokhan Bey,

Anakartinizin Chipset'i ne acaba? kurulum ekrani karsiniza ilk geldinde
CTRL+ALT+F1 yaparak bir konsola dusup,

lspci -v

yazip ciktisindaki chipset bilgisini gonderebilir misiniz? Ya da anakart
kitapcigina baksaniz da olur.

Sanirim pardus'taki kernel'in tanimadigi bir chipset kullaniyorsunuz. Bu
durumda, BIOS'tan SATA ayarlarinizi "PATA" moduna gecirmeyi deneyebilir
misiniz? Bu tip bir opsiyon ise yarayabilir.

Emre