[Pardus-kullanicilari] Bilgisayarım kapanmıyor..

Aydın ŞEN adigeaydin at gmail.com
24 Mayıs 2007 Per 15:45:16 EEST

En son kernel paketine geçtim bi değişiklik olmadı,sorunum devam ediyor
apm=power-off denemiştim defalarca apm=realmode-power-off denememiştim az
önce ona da baktım bi değişiklik olmadı.. yalnız şöyle bişey var bilgisayar
ilk açılırken kullanıcı adı ve şifresinin girildiği yerde çık deyip
bilgisayarı kapattığımda düzgün kapanıyor ama sistem tamamen yüklendikten
sonra olmuyor.. belki bir yol gösterir bu bilgi...

24.05.2007 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış: