[Pardus-kullanicilari] kaffeine ile geniş ekran tv izleme

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
24 Mayıs 2007 Per 13:37:48 EEST

24.05.2007 tarihinde nihat köklü <nihatkoklu at gmail.com> yazmış:

> /etc/modules.autoload.d/kernel-2.6
> bash: /etc/modules.autoload.d/kernel-2.6: Erişim engellendi
>
> nicin erişim engellendi hatası alıyorum..  lutfeen yardım

sistem dosyalarında sadece root değişiklik yapabilir. bu nedenle:
pardus>programlar>sistem>daha fazla uygulama>dosya yöneticii (yetkili
kullanıcı)
yolunu kullanın. root şifrenizi soracak, arıdndan adres çubuğuna gitmek
istediğiniz
dizini yazın veya yukarı ok tuşuyla / dizinine çıkın...

dikkatli olun sistem dosyalarına zarar vermeyin...

kolay gelsin...