[Pardus-kullanicilari] Güncellemeyle Değişen Sistem Arayüzü...

selim ok selimok at gmail.com
24 Mayıs 2007 Per 11:29:19 EEST

Benim de dikkatimi cekmisti bu nedenle bugzilla'ya bir iyilestirme
önerisi girecektim. Diger islerin arasinda kaynadi gitti. Eger
isterseniz siz bu iyilestirme önerisini bugzillaya girebilirsiniz.
Olmazsa ben vakit buldugumda yaparim.

Iyi calismalar.
Selim

24.05.2007 tarihinde Chriseba Lid'Asgar <chriseba at parduslinux.org> yazmış: