[Pardus-kullanicilari] Konqueror Hatası

Gökçen Eraslan gokcen.eraslan at gmail.com
24 Mayıs 2007 Per 00:03:42 EEST

Selamlar,

On Monday 21 May 2007 09:40:32 Ahmet BAGATIR yazmış:
> firefox için bildiğim kadarıyla tarayıcı kimliği değiştirilemiyor...

Yok daha neler :)

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/59

Bu eklentiyle istediğinizi yapabilirsiniz, IE de seçeneklerin içinde mevcut.

Kolaylıklar.

Gökçen Eraslan
Eskişehir Anadolu Evrenkenti

--
It was only supposed to be a joke, I never thought people would take the book
seriously. Anyone with half a brain can see that object-oriented programming