[Pardus-kullanicilari] Bilgisayarım kapanmıyor..

Aydın ŞEN adigeaydin at gmail.com
23 Mayıs 2007 Çar 17:52:37 EEST

ilkini yanlış yere göndermişim..düzeltiyorum.. benim dizüstü celeron
1.5işlemcili bir bilgisayarım var ve pardusu kurduğumdan beri
bilgisayarım
kapanmıyor.mail listesini bu konuyla ilgili taradım ve çözüm önerilerinin
hepsini denedim ama işe yaramadı, ayrıca #pardus kanalında da arkadaşlar
sağolsun yardımcı olmaya çalıştılar ama nafile.. bu konu ile ilgili sonuç
nedir diğer arkadaşların sorunları devam ediyormu? sorunun bi çözümü var mı
yoksa çözülmesini mi bekliyoruz.. beni bu konuda bilgilendirirseniz
sevinirim..