[Pardus-kullanicilari] sysinfo:/ yüklerken bir hata oluştu

msen63 at ttnet.net.tr msen63 at ttnet.net.tr
23 Mayıs 2007 Çar 17:25:46 EEST

     Merhaba, aynı sorun bende de olmuştu.Sorunu çözmek için geçerli sysinfo paketini (sysinfo-1.4.1) pisiyi kullanarak kaldırdım. Bunun yerine "sysinfo-1.4-8-11" paketini başka bir Pardus'tan aktararak kurdum. Şimdi çalışıyor. Kolay gelsin.

     Mustafa ŞEN
     G.S. Öğretmeni, 44, MANİSA

---- cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> demiş ki:
> Merhaba.
Masaustunde Sistem' e tıkladıgım zaman;

"sysinfo:/ yüklerken bir hata oluştu :
sysinfo protokolu için olan işlem beklenmedik biçimde bitti." seklinde bir
yazı alıyorum.
Daha once bu sorunla karşılaşan bir arkadas olmus ama konu oylece kalmış.
Ekin Meroğlu "# update-opengl --get-implementation" komutunun cıktısını
sormuş. Bendeki çıktı : "ati" . Belki yardımı olabilir diye yazdım.
Yardımcı olursanız sevinirim.