[Pardus-kullanicilari] yükleyemiyorum

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
23 Mayıs 2007 Çar 15:39:56 EEST

Arkadaşım
Açıklaması pek olmayan gülünç bir çözüm dün Eren arkjadaşımıza Pardus 2007
RC kurmak istediğiğmde yine aynı şeyle karşılaştım ara sıra fareyi oynatarak
kurulum sorunsuz tamamlandı.Felis Chaus 2007.1 dururken niye 2007 RC
derseniz kirli çözüm.Kaffeine VCD onatma problemini güncellemeler içindeki
kaffeine ve xine-lib pk.lerini güncellemiyerek
çözebildiğimden.Güncellemeleri yenileri içinde gwenwiview ve libgphoto2 de
libexif pk. nin 0.6013 pk ne bağımlılığından dolayı kurulamadı az önce yeni
çekirdekle denediğimizde CD/DVD Combo da DVD ve VCD leri sorunsuz
çalıştırdı.Kolay gelsin

23.05.2007 tarihinde yusuf koseoglu <yusufkoseoglu287 at gmail.com> yazmış: