[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.1 Felis chaus giriş şifresini kabul etmiyor

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
23 Mayıs 2007 Çar 10:24:14 EEST

23.05.2007 tarihinde Uğur Çetin <ugur.jnmbk at gmail.com> yazmış:

> 23.05.2007 tarihinde mahmut karasu <mksatcom at gmail.com> yazmış:
>
> Diskinizde boş yer kalmamıştır. ctrl+alt+f1 ile konsola girip bir şeyler
> silin.

konu açılmışken yazayım dedim: diskin dolduğunu belirten bir uyarı olsa iyi
olurdu...

ben sysinfo, superkaramba vs ile sürekli farkındayım ama küçük disk
bölümlerine Pardus'u
deneme amaçlı kuranların sorun yaşaması kaçınılmaz oluyor...

neyse ben bir bugzilla araması yapayım hata kaydı girilmiş mi?

kolay gelsin...