[Pardus-kullanicilari] ethernet arabirimiyle ağa çıkamadım

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
23 Mayıs 2007 Çar 09:58:27 EEST

Merhaba,

Ethernet kartlarının sürücüleri tanınmasa tasma da her ikisi de (iki
tane onboard dual nvidia mcp55 ethernet kartı) görünmemesi gerekmez
miydi? Ayrıca sürücüler kernel'a gömülü gelmiyor mu? Opensuse 10.2 ve
ubuntu'da sorun çıkarmadılar. Ama opensuse de nvidia ekran kartını
yükleyemedim, ubuntu 7.04 de de 22 '' lcd ekranı 1680x1050
çözünürlükte kullanamadım. Diğer bir pardus makinadan son kerneli bu
makinaya çeksem olur mu? Bu durumda hangi dosyaları çekmem gerekir?

Teşekkürler.

23.05.2007 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış: