[Pardus-kullanicilari] ethernet arabirimiyle ağa çıkamadım

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
22 Mayıs 2007 Sal 21:20:50 EEST

Merhaba,

Nvidia yongasetli Asus anakartımda 2 adet ethernet ve bir tane de
kablosuz ağ kartı var. Kablosuz ağ kartını tanımadı, onunla sonra
uğraşacağım ama öncelikle iki tane ethernet kartını da görmesine
rağmen (tasma dan MCP55 Ethernet -nvidia Corporation (eth0) ve eth1
şeklinde görüyor) adsl modemden ip alamıyor. (dhcp) . Bunun üzerine
modemin ip aralığında ip ler verip her iki kart ile (ayrı ayrı ve her
ikisiyle beraber olmak üzere farklı farklı seçenekleri denedim)
bağlantı oluşturdum, ama ne modeme ne de ağdaki diğer bir makinaya
ping çekemedim.

Kurulumu minimal modda yaptım, diğer seçenekte hata verdi.

Teşekkürler.

--
yaşasın linux