[Pardus-kullanicilari] Virtualbox dosya paylaşımı ve NFS

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
22 Mayıs 2007 Sal 12:46:13 EEST

şöyle anlatayım ben durumu:
host olan pardus sistemin ipsi: 10.0.0.7
guest olan win sistemin ipsi: 10.0.2.15 / gateway: 10.0.2.2
guest VirtualBox OSE üzerinden NAT ile ayarlı

WinXP ile internette gezebiliyorum ama hiçbir şekilde ping atamıyorum.
şöyleki DNS çözüyor, ip bilgisi veriyor ama ping atmıyor ve istek zaman
aşımına uğradı diyor.
Pardus'da samba açık, tasmadan kullanıcı olarak kendi kullanıcımı da
ekledim.

ama malesef olmuyor :(

umarım aklınıza takılabilecek herşeyi yazmışımdır.

saygılarımla

not: gerizekalı windowsu hala tutuyor olmamın tek nedeni flash, zaten geri
kalan herşeyi pardus'da hallediyorum. ona da çözüm bulunursa kökten silcem
:)

22.05.2007 tarihinde Serbulent UNSAL <serbulentu at gmail.com> yazmış: