[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007' de Mono problemi

Aydın ŞEN adigeaydin at gmail.com
22 Mayıs 2007 Sal 12:33:24 EEST

System Halted diyor ve kalıyordu.. ama bu aralar kapat dedikten sonra system
halted kısmını geçip ekran kararıyor işlemci,fan hiç birşey çalışmıyo ama
power ışığı kapanmıyo dolayısıyla düğmeden kapatmak zorunda kalıyorum..bu
arada şunu farkettim bilgisayar ilk açılırken kullanıcı adı ve şifre girilen
yerde yani ayarlar henüz yüklenmemişken bilgisayarı kapat dediğimde sorunsuz
kapattı bilgisayarı..belki buradan bir çözüme ulaşabiliriz...

22.05.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: