[Pardus-kullanicilari] Java geliştirme ortamı..

Emin Şenay parduskullanicilari at gmail.com
22 Mayıs 2007 Sal 11:28:21 EEST

Merhaba,

VB ya da Delphi'ye benzerliğini bilemem, ancak Pardus altında Java
geliştirmek için Eclipse adlı programı kullanabilirsiniz. Pisi paketi
mevcut. Diğer yandan Java geliştirme ortamlarının hemen hemen hepsi Java'da
yazıldıkları için platformdan bağımsız bir şekilde kullanılabiliyorlar.
Örnek olarak NetBeans ve IntelliJ Idea'yı verebilirim. Bunlardan Idea
ücretli, NetBeans ise ücretsizdir. İkisinin de pisi paketi yok, ancak başka
bir Linux dağıtımına zamanında Idea'nın deneme sürümünü kurmuştum, çok kolay
kuruluyordu. NetBeans kurulumu ile ilgili listedeki daha önceki
tartışmalardan yardım alabilirsiniz.

22.05.2007 tarihinde Ercan ORAK <ercan.orak at gerede.net> yazmış: