[Pardus-kullanicilari] Packerd bell ses sorunu

Levent güzel leguzel at gmail.com
22 Mayýs 2007 Sal 01:14:01 EEST

linux-on laptop diye bir site var o siteden packard bell diz üstü pclerin
kamesanın linux tarafından desteklenmediğini öğrendim. Eternette ve seste
bir problem kalmadı. Yanlız Fn tuşu sorunlu. Bide kamera desteklenmiyor.
Sanırım arkadaşım memnun kalmayacak özellikle kameranın çalışmamasından.

21.05.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: