[Pardus-kullanicilari] /etc/mtab'a yazamıyor ve sistem açılmıyor...

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
22 Mayıs 2007 Sal 01:11:10 EEST

Tekrar Merhaba,

Bu "parcalanma arizasi", ingilizcesi "segmentation fault" diye gecen,
programin anormal bir sekilde sonlanmasinda ortaya cikan bir mesaj. Yani
fsck.ext3 duzgun calisamamis. Tekrar (Ve tekrar) deneyebilir misiniz? Bu
segfault iyi bir sey degil, olmamasi gerekir.

Disk dosya sistemi yapisi bayaa kotu bozulmus olabilir, yedek alip format
atip tekrar kurmak daha hizli bir cozum olabilir.

Gelistirme ortami sorularinizi diger arkadaslar yanitlayacaklardir
sanirim...

Kolay gelsin,

Emre