[Pardus-kullanicilari] Virtualbox dosya paylaşımı ve NFS

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
22 Mayıs 2007 Sal 00:11:13 EEST

Ben dediğinizi anlıyorum da derdimi anlatamıyorum.
Linux'lar arasında da olsa, önceden dizinlerin NFS
ile paylaşıma açılması
gerekmez mi?
İşte benim sorunum, bunu neden yapamıyor olmam.

21 May 2007 Pts tarihinde, selim ok şunları
yazmıştı:
> NFS yalnizca Linux-Linux arasinda dosya paylasimi
icin oldugundan olmasin.

http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/linux-baslangic/2005/Dec/0331.html

<asenler at yahoo.com> yazmış:
tamamen

sistemini
çalışıyor

moda

adresine

adresini
gönderin. Liste
http://liste.pardus.org.tr/arama web

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com