[Pardus-kullanicilari] Virtualbox dosya paylaşımı ve NFS

selim ok selimok at gmail.com
21 Mayıs 2007 Pzt 17:42:57 EEST

NFS sunucusunu baslattiniz mi? Tasma > Sistem > Servisler altinda.
Virtualbox ile dosya paylasimi konusunu biraz arastirmistim. Basarili
olamamis ve daha fazla ugrasmamistim ancak büyük olasilikla yapilmadigindan
degil yapamadigimdan olmamistir. Yani dogru bilgiler ve uygulama ile dosya
paylasimi yapmak mümkün olsa gerek. Yeni paketlemeyi düsündügüm bir uygulama
var usermode-utilities diye. Bu arkadas tap arayüzü olusturarak (yani sanal
ethernet karti) sanal makina ile yerel ag baglantisi kurmayi sagliyormus.
Ilerleyen günlerde basarili olursam haber ederim :)

Iyi calismalar,
Selim

21.05.2007 tarihinde Aydin Deniz Senler <asenler at yahoo.com> yazmış: