[Pardus-kullanicilari] /etc/mtab'a yazamıyor ve sistem açılmıyor...

Ercan ORAK ercan.orak at gerede.net
21 Mayıs 2007 Pzt 11:25:30 EEST

Pisi ile paketleri yüklerken uzun süre takılı kaldı.İptal tuşunu tıkladım yine uzun süre iptal etmedi.Ben de bilgisayarı normal yollardan kapattım.Kapatırken bir kaç kez arka arkaya uygulama hata sinyali gönderdi diye mesaj aldım.Daha sonra sistem normal olarak kapandı.Tekrar açtığımda hata gösterdi.Anladığım kadarıyla mudur.py ile /etc/mtab'a yazamıyor.Hata aşağıdaki gibi :

exceptions.IOError [Errno 5] Input/Output error: '/etc/mtab'

ve devamında

checkRoot() satır 915
write("/etc/mtab","") satır 570
f=file(filename,"w") satır 51 (galiba)Ercan ORAK