[Pardus-kullanicilari] Thunderbird 'de mesaja alt bilgi ekleme

Serdar İvegener osi at bek.org.tr
21 Mayıs 2007 Pzt 09:32:34 EEST

Merhaba;

İlk önce masaüstünde imzanızı içeren .txt dosyası oluşturun. Daha sonra
thunderbird içinde araçlar>posta ve haber gurubu ayarları ndan kurulu
olan posta hesabınızı seçin. Sağ taraftaki menüde imza ekle özelliğini
göreceksiniz. Gözat tan masaüstündeki oluşturduğunuz .txt dosyayı
seçerek imzanızı postanıza eklemiş olacaksınız.

Serdar İVEGENER
Bursa Ecza-Koop.
Teknik Destek Uzmanı
Tel  : 224 - 270 00 00 - 0162