[Pardus-kullanicilari] Usb modem usb led ışığı.

Cihan Kaya kayacin at gmail.com
20 Mayıs 2007 Paz 18:39:27 EEST

20.05.2007 tarihinde Turgay celik <trgycelik at gmail.com> yazmış:

> Bilgisayarımı windowstan kapattığım zaman modemin usb ışığı sönüyor ama
> Pardustan kapattığım zaman usb ışığı sönmüyor.
> Başka arkadaşlardada bu sorun varmı.Belki sistemi kapatmayla ilgili bir
> sorundur.Bir problem yaşamıyorum bilgilendirme amaçlı.
> Modem=AirTies 102
>
> Saygılar.
> _________

aynı durum bendede var. bende starcom usb modem kullanıyorum. Durum
çekirdekle ilgiliydi diye hatırlıyorum.ancak kullanıma engel olmuyor. hatta
br2684ctl -c 0 -b -a 8.35 ve adsl-start komutlarını /etc/conf.d/local.start
dosyasına eklerseniz ethernet modemlerdeki gibi bilgisayarınızı
başlattığınızda anında internete girebilirsiniz :)

--
'Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr/