[Pardus-kullanicilari] anket

sacit uğur özsan sacitugurozsan at mynet.com
19 Mayıs 2007 Cmt 20:39:49 EEST

Türkiye'de ciddi bir sorun, daha insanlar sadece windows işletim
sisteminden başka işletim sistemi olduğunu bile bilmiyor. Linux diyorsun o
ne diyor. Windowstan başka işletim sistemi mi de var diyor.

Öneri: Türkiye'de bir anket yapılsa bütün ayrıntılarıyla linux'u
bilenler ve sadece windowstan haberi olanlar, pardusu bilenler diye.
Bunun  sonucunda da haberlerde reklamı yapılsa linux ve pardusun. hem
de genel bir bilgi toplanmış olur.

Zeynep Tokuş,Tan
Sağtürk,Kargo.....ve daha birçok ünlü Mynet email
kullanıyor! Ya sen?