[Pardus-kullanicilari] Kopete

Şenol EKER pardus at kocaeli.org
19 Mayıs 2007 Cmt 17:36:40 EEST

Burasını anladım. Cevaplayan arkadaşlara teşekkür ederim.
Bir de defalarca hata yaptığım için sormak isterim;
Örneğin bu mesajı cevapladığımda kontact, ttnet adresimden göndermek istiyor.
Halbuki başka bir adrese gelmiş bu mail.
Daha önce kullandığım işletim sisteminde hangi istemciyi kullanırsam
kullanayım (Outlook, Outlook express) "cevapla" yaptığımda ilgili adresten
geri gönderirdi. Halbuki benim her seferinde yeniden gönderici profili ve
gönderici hesabı seçmem gerekiyor. Unutursam mailim doğal olarak gitmiyor,
üstelik liste yöneticisini de meşgul ediyor.