[Pardus-kullanicilari] pardus kuramadim

Ayan Öztürk ayanozturk at gmail.com
19 Mayıs 2007 Cmt 10:08:28 EEST

On 5/19/07, Orhan Polat <orhanpolat at gmail.com> wrote:

> Elimde bulunan pardus 2007 surumunden denedim olmadi.

her zaman mevcut olan son sürüm kurulum ve çalışan CDlerini tercih edin
lütfen. eski sürümlerde mevcut olan birçok sorun yeni sürümlerde çözülmüş
oluyor genellikle. zaten yeni sürüm kurmak sistemi güncelleme aşamasında da
kolaylık sağlıyor, en güncel paketlere daha yakın bir sürüm yüklemiş
oluyorsunuz, bu da daha az MB güncelleme demek :)

Diğer yandan bazı CD-ROMlar bazı CDleri "beğenmeyebiliyor". CD markasından
ve kalitesinden kaynaklanan bir sorun olduğunu düşünüyorum..

iyi çalışmalar,

--
Ayan Öztürk