[Pardus-kullanicilari] OpenOfficePortable vs Pardus Open Ofis

Umut D. linuxlist at gmail.com
19 Mayıs 2007 Cmt 10:04:09 EEST

OpenOfficePortable bir Win32 uygulaması, dolayısıyla internet cafede eğer
kısıtlama yapılmamışsa windows makinalarda sorunsuz çalıştırabilirsin.
Sistemde yüklü tüm yazıcıları sorunsuz görür ayrıca Pardus'ta veya Windowsta
yüklü normal OpenOffice ile hazırlanmış tüm dökümanları aynı şekilde görür.

Önemli bir nokta, fontlara dikkat etmek gerekebilir. OpenOfficePortable
bünyesinde font içeriyor mu bilmiyorum. Ben bu tip durumlarda lisanslı
Windows kurulumundan aldığım fontlarımı (Arial, Times New Roman vs)
kullanıyorum Pardus'ta yazdığım belgelerde. Ama ihtiyaç olmayabilir.
Denemeniz lazım.

Saygılar.