[Pardus-kullanicilari] türkçe

Hakan Sönmez tryers at gmail.com
18 Mayıs 2007 Cum 23:12:39 EEST

Listeyi fazla meşgul etmeyeyim demiştim de.
Hayır, güncellenmeyi bekleyen paketim yoktu. Yoktu çünkü bekleyemedim ve
yeni bir iso indirip yenide felis Chaus kurdum, gitti. Ama herşey eskisi
gibi düzgün çalıştı. Biri hariç.

Bu arada epeydir synaptics touchpad çalışmıyor. Kurulum esnasında da
çalışmadı. Windows gibi başka bir işletim sisteminde deneme imkanım da
olmadı. Acaba pardus ile bu donanım anlaşamıyormu yoksa arızalı mı ayırt
edemedim. Pardus 1.0 zamanlarında çalışıyordu. Ek bir mouse kullandığım için
pek de farkna varmadım ne kadardır çalışmıyor diye. Böyle bir sorunu olan
varmıdır?

Selamlar.
NAYIR

17.05.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: