[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007' de Mono problemi

Aydın ŞEN adigeaydin at gmail.com
18 Mayıs 2007 Cum 14:41:58 EEST

merhaba arkadaşlar. benim dizüstü celeron 1.5 işlemcili bir bilgisayarım var
ve pardusu kurduğumdan beri bilgisayarım kapanmıyor.mail listesini bu
konuyla ilgili taradım ve çözüm önerilerinin hepsini denedim ama işe
yaramadı, ayrıca #pardus kanalında da arkadaşlar sağolsun yardımcı olmaya
çalıştılar ama nafile.. bu konu ile ilgili sonuç nedir diğer arkadaşların
sorunları devam ediyormu? sorunun bi çözümü var mı yoksa çözülmesini mi
bekliyoruz.. beni bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim..